
Det finns många fördelar med ett kreditkort från re:member.
re:members webbaserade delbetalnings- och fakturatjänst är unik i sitt slag.
Vi har gjort ansökningsprocessen enklare än våra konkurrenter. Vi gör en snabb och säker kreditprövning utan att kunden behöver använda e-legitimation, lösenord eller fysisk underskrift. För dig som butiksägare är det precis lika enkelt, vi erbjuder ett automatiskt flöde i realtid, ingen onödig administration, ingen kreditrisk och pengar på banken inom två veckor.
Så, hur funkar det?
Ansökan
Själva shoppandet sker som vanligt och du kan erbjuda relevanta delbetalningsalternativ i direkt anslutning till dina produkter. I kassan väljer kunden delbetalning eller faktura och skickas automatiskt vidare till vår tjänst. Där jämför man enkelt olika delbetalningsalternativ, väljer det som passar bäst och godkänner villkoren.
Bekräftelse
Kreditbeskedet kommer direkt och en bekräftelse skickas via mail till kund och butik. Därefter hänvisas kunden tillbaka till webshoppen för ett kvitto och köpet har med tre enkla steg blivit leveransklart.
Kontroll
Du som butiksägare har en egen inloggning för att se alla genomförda ansökningar och inbetalningar, samt kontrollera att delbetalningen inte startar förrän varan faktiskt är levererad. Tjänsten integreras i din webbshop och vi ger dig teknisk support för att göra processen så enkel.